Tre

Som vanligt försvinner veckan iväg fort, fort. Bodyattacken på tisdagskvällen gick bra och onsdagen tillbringades i flygande fläng. Ett litet möte på morgonen vid nio, hem för frukost och kaninbursstädning. Vid elva gick jag hemifrån igen, lite tidigare än nödvändigt eftersom jag bestämde mig för att gå till Ropsten istället för att åka kommunalt. Klippning och därefter mötte jag upp Astrid som är hemma från England över julen. Lunch, stan och ett stopp på Wayne's för lite dricka. Hem, middag och iväg till Leo.

Gårdagen började hos Leo (som inte ville kliva upp). Historielektion på förmiddagen. Sista historielektionen den här terminen för mig, skönt. Gick till Ringen när lektionen var slut och letade julklappar, utan framgång. Vid kvart över ett började jag gå längs med Ringvägen för att så småningom svänga in på Rosenlundsgatan. Vidare längs den gatan fram till Wollmar Yxkullsgatan där jag svängde in för ett besök i det stora orange huset. Minnen, minnen, minnen sköljde över mig. Är så uppfylld av minnen för tillfället, minnen och längtan tillbaka till när jag inte behövde ta ansvar. Samtal med min behandlare. Hemåt med tunnelbanan efter, inköp av en alldeles för sen lunch när jag anlände till Ön. Snabbt hem för att inta lunchen. På kvällen gick jag på ett pass MRL.

Idag hade jag min sista psykologilektion och jag fick betyg. Meditation och parapsykologi diskuterades för övrigt under lektionen, vilket mest kändes flum. Efter lektionen gav jag mig ut på jakt efter en viss sorts paj eftersom jag hade cravings efter en sådan paj. Lyckades faktiskt hitta pajen och åkte stolt hem med den (det var en sådan där fryst paj från Felix, haha). Väl hemma slängde jag in pajen i mikron innan jag, tillsammans med pajen, kröp upp i min säng och tittade på julkalendern. Om en stund ska jag, mamma och pappa ge oss ut på stan för att leta julklappar till kusiner och mor- och farföräldrar. Ett restaurangbesök ska dessutom hinnas med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde du köpa och äta en paj (hur stor bit?:o) för att du hade cravings??!! :O var det som mellis då eller?

2011-12-10 @ 00:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0