1 februari 2011

JAG ÄR UTSKRIVEN FRÅN SCÄ's VÅRDAVDELNING.
Är så himla glad att jag är alldeles flummig. Började ju morgonen med att tidigt åka in till SCÄ för några sista kontroller samt utskrivningssamtal. Efter att benhårt ha sagt att jag ville bli utskriven gick läkaren med på det. Är visserligen inte utskriven från hela SCÄ, men det här är ett steg på vägen. Känns så himla bra och jag vill bara fira, fast jag vet inte hur.
Fick stanna kvar på SCÄ efter samtalet för att säga hejdå till de andra samt vänta på Jennie för att vi skulle ut och luncha. Vid tolv var allting klart och jag och Jennie gick till New Lilla India och åt lunch. Kyckling, fast med olika såser, blev det dagen i ära. Min sista måltid på SCÄ (eller vad man nu ska säga, vi använde lunchkuponger från SCÄ i alla fall).
Jennie var lite sömnig så efter lunchen åkte vi åt var sitt håll. Jag åkte hem. Stannade på vägen för att köpa en godispåse till ikväll. Längtar efter den, haha. Hoppas bara att ingen annan äter upp den innan. Man vet aldrig med min familj...
Ska iväg om en stund igen för psykologsamtal. Sedan ska jag vara hemma hela kvällen och inte göra något särskilt. Imorgon ska familjen åka till Västerås för att fira min morbror. Undrar om jag hinner gå på yoga på förmiddagen i alla fall..?
JAG ÄR SÅ GLAD.

Kommentarer
Postat av: Minna

Grattis! Skönt att slippa vara där, fattar att du blev trött på avdelningen. Hoppas det går bra nu. Eller nä, se till att det går bra! Så att du kan leva det liv du vill.

2011-02-01 @ 19:25:42
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Anonym

grattis!

2011-02-01 @ 21:39:30
Postat av: mika

Grattis vännen! :)

2011-02-02 @ 16:55:27
URL: http://kampenomettliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0