Vaaalp

Dagen igår blev ganska tråkigt, som inlägget jag skrev antydde. Gjorde ingenting särskilt. Var på banken så att jag ska få min lön för när jag jobbar... Köpte te, läste, städade kaninburen. Bara sådana där saker som behöver göras, men som inte är särskilt givande. Yoga hade inte varit helt fel, men var såpass förkyld när jag vaknade att jag inte tyckte att det var någon bra idé.
Idag klev jag upp tidigt, tidigt för att följa med pappa när han åkte ut till Värmdö. Väl där lämnade pappa mig hos farmor och jag hälsade på hennes nya lilla valp. Så himla söt. Skulle vilja stoppa den i väskan och ta med den hem. Fia heter hon och det är en dvärgschnauser. Om jag någonsin skaffar hund så är det en sådan jag ska ha!
Vid nio kom pappa och vi drack lite te och kaffe innan vi åkte hemåt. Pappa lämnade av mig hemma, jag hämtade min väska och stack iväg igen för lunch med Hanna.Z. Vi åt på Nymble (tror jag att det hette). Det låg i alla fall på KTH-området. Var som vanligt trevligt att träffa Hanna och det blir nog fler luncher den här våren. Tycker om att träffa folk som jag känt länge och vet hur jag ska bete mig med.
Nu bakar jag bröd och funderar på om jag ska gå på yoga ikväll eller imorgon förmiddag. Tror att det får bli imorgon förmiddag trots att jag inte tycker om den som leder den practisen. Vill i alla fall komma iväg och är skönt att komma iväg på morgonen. Kvällstiderna krockar ganska mycket med middagen och därför känns det inte så bra att gå på dem. Det passet jag vill gå på idag börjar liksom 19.15 och då skulle middagen precis vara klar typ. Aja, ointressant att läsa om...
På fredag blir det jobb, längtar!
Någon som har något bra filmtips?

Kommentarer
Postat av: HannaZ

Mer lunch åt folket! ohoho men vi åt i nymble, kårhuset ;)



och har hört att "brothers" ska vara bra, har inte sett den dock



puss på dig

2011-02-17 @ 09:40:58
Postat av: Anonym

Kings speach! <3

2011-02-17 @ 15:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0