Vikarien

Jobb, jobb, jobb.
Blir mest bara jobb den här veckan för min del. Har jobbat sedan i måndags och ska jobba både imorgon och på fredag också. Sedan är det helg och den här helgen ska jag vara med på en workshop i kundalini på Yogayama. Ser verkligen fram emot den. Börjar på fredag klockan 17-19. Sedan är den både på lördag och söndag klockan 8-10. Blir tidiga morgnar, men det tror jag att det är värt.
Annars orkar jag inte göra så mycket. Är grymt trött när jag kommer hem från jobbet och vill helst av allt bara gå och lägga mig. Gör dock inte det utan försöker sitta och läsa eller något annat lugnt. Skulle vilja träffa folk, men har som sagt ingen energi i kroppen och det blir istället att jag bara är hemma. Vill man träffa mig i helgen kan man dock höra av sig. Är upptagen på morgonen som sagt, men sedan är jag fri.
Alltså, att jobba på förskolan är faktiskt roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Inte för att jag skulle vilja jobba med det hela mitt liv, men det fyller min vardag på ett bra sätt. Förutom den fruktansvärda tröttheten är jobbet riktigt bra. Barnen är för det mesta gulliga. Okej, man blir trött på dem ibland, men ändå. Jag är glad att jag har fått så pass mycket jobb som jag har fått de här veckorna. Var ju väldigt synd att jag blev sjuk förra veckan, men det har jag tagit igen den här veckan och nästa. Vet att jag ska jobba onsdag, torsdag, fredag. Har bestämt att jag INTE ska jobba på måndag för då blir det psykologen och klippning.

Kommentarer
Postat av: Patrickgunhild

Great site. Good info

2011-10-19 @ 10:03:28
URL: http://patrickgunhild.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0