Årsresumé?

Att göra eller inte göra en årsresumé... Ska jag vara som många andra bloggare? Vet inte om det är så intressant.
Vad tycker ni?
Gjorde nästan ingenting igår. Tittade på TV, åt, läste, bråkade med mamma och pappa. Idag har det inte heller hänt så mycket. Var fortfarande sur imorse, men pratade med mamma. Hon övertalade mig till något jag egentligen inte vill, men jag får väl göra det för hennes och pappas skull. Efter det åkte jag och mamma på yoga och det var hur mysigt som helst. Njöt av hela det en och en halv timme långa yogapasset. Trodde att det bara skulle vara en timme, men läraren tyckte tydligen att det skulle vara längre.
När yogan var slut åkte jag och mamma till Miyabi och åt uddon (udonnudelsoppa med entrecot). Sedan åkte vi hem och jag tog en dusch och nu ska jag försöka läsa ut Igelkottens Elegans så jag slipper släpa med den till SCÄ imorgon.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja gör det, jag vill gärna läsa den, gärna med lite bilder om du har :)<3

2011-01-03 @ 00:40:28
URL: http://fluffen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0