Better

Goder morgon!
Har en bättre dag idag än vad jag hade igår. Inte en helt bra dag, men bättre som sagt. Funderar på om jag ska orka ta mig iväg från hemmets lugna vrå och träffa Jennie. Känner mig bara så lat att jag inte har lust att åka någonstans alls, helst inte gå utanför dörren. Trivs väldigt bra för tillfället i min stora lila fåtölj.
Om jag inte åker iväg är planen att jag ska baka bröd. Tror att det får bli Utölimpa idag eftersom jag inte hinner baka surdegsbröd. Annars hade jag tänkt baka Danskt Rågbröd, men det ska stå en dag så jag skulle inte hinna det eftersom jag ska vara tillbaka på SCÄ imorgon. Trist tycker jag. Skulle hellre vara hemma, men antagligen åker jag hem igen någon gång på tisdag så det är ju inte så jättelänge jag skulle vara på Avdelningen i sådana fall.
Om en stund ska jag i alla fall försöka orka ta mig ut för en promenad i slasket. FY vilket väder det är idag. Har verkligen ingen lust att gå ut i det här vädret, men jag vet att jag kommer bli tokig om jag inte går ut och går en sväng. Behöver verkligen den där promenaden.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Har inte hänt så mycket sedan igår liksom.
Jag bjuder på denna för att jag ser så nöjd ut...

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: Jag vet inte riktigt hur jag ska göra än. just nu känns det bäst att svälta, för då kommer de bry sig. så är det alltid. när jag väl kämpar och försöker slå mig fri är jag inte lika viktig. och det är ju då jag behöver som mest stöd. känns nästan som de stödjer de sjuka på nåt sätt..:/ kanske söker någon annanstans, men vet inte än, känns som jag bara ger upp allt nu..



:(

2011-01-16 @ 15:32:51
URL: http://www.fluffen.bloggagratis.se
Postat av: Angelica

sv: va skönt att höra att det går bättre för dig:)

som förälder tror jag att man lätt börjar slappna av när det går bättre, eftersom de nog suttit på helspänd hela tiden.



Ja anorexin blir aldrig nöjd, hur lite man än väger. men jag tror faktiskt jag ska söka till capio. och så ska jag prata med de på scä om hur jag känner mig .



2011-01-16 @ 16:53:59
URL: http://www.fluffen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0