Eftermiddagen var bra

Har varit en ganska okej dag med tanke på att jag faktiskt är på Avdelningen. Morgonen var väl inte strålande, men eftermiddagen har varit utmärkt. Har kanske fixat en sak som jag skulle bli jätteglad över om den blev fixad (vad säger jag  och har varit i skolan. I skolan hämtade jag ut ett busskort, lämnade tillbaka alla mina skolböcker och hade ett litet religionsprov. Träffade även min handledare i projektarbete och han uppdaterade mig lite om hur det gick för mig och vad han tyckte att jag skulle göra.
Nu är jag tillbaka på Avdelningen och väntar på att det ska gå en halvtimme för då ska jag ha psykologsamtal. Efter det kommer pappa och hämtar mig och så ska jag åka hem. Blir att vara hemma till måndag morgon och det ska, så klart, bli hur skönt som helst. Längtar verkligen efter att få komma hem och känna mig lite normal. Trivs inte här, som jag nu har nämnt några gånger.
Anledningen till att pappa ska hämta mig är att jag ska släpa hem en hel väska med kläder som jag inte orkar ha kvar här längre. Känns så onödigt att ha en massa kläder här som jag aldrig använder men som jag skulle använda om de var hemma. Haha, jag är klädtokig.
Nu ska jag börja på mitt projekt igen. Ska försöka hitta en hemsida där man kan designa egna album...

Kommentarer
Postat av: minna

tycker det låter friskt och bra att vara trött på avdelningen, att du hellre vill vara hemma och göra vanliga saker. hur länge ska du vara kvar där?

2011-01-18 @ 18:27:51
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se
Postat av: Erica

Skönt att höra att du e hemma vännen(: Vi ses på lördag! <3

2011-01-18 @ 20:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0