Fredag

Spännande och nervös, men hemlig morgon. Klev upp tidigare än vanligt för att hinna duscha, äta frukost och vara i stan till klockan nio. Vid tjugo över nio bar det av hemåt igen. Blev en promenad hem från Ropsten med ett stopp på Superstore för inhandlade av kvällens godispåse samt senaste ELLE. Kom hem och gjorde inget särskilt tills jag kom på att jag kunde jobba med mitt projektarbete. Ska designa en bok om yoga och började med att lägga in de texter jag skrivit. Nästa steg är att sätta in bilder.
Lagade och åt lunch själv för första gången på evigheter. Gick toppen, fast jag misslyckades lite med bulgurn. Den fick inte koka tillräckligt länge i tillräckligt mycket vatten. Hmm. Satte mig och läste min nyinköpta tidning. ELLE är verkligen underbar med alla fina kläder. Måste tillägga att min byxdress till REA-fynd fanns med i tidningen. Blev klar med tidningen och började läsa i min bok istället, The Carrie Dairies. Helt okej, om Carrie Bradshaw innan hon flyttar till New York. Typ när hon går i high school.
Sedan har det inte hänt så mycket mer idag. Om en timme ska jag åka in till stan för att träffa Hanna. Vi ska på Vapiano och äta middag. Kommer att bli mysigt. Vi hade ju tänkt gå dit förra året, men då var vi för unga. Nu däremot får vi gå dit så mycket vi vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0