I vägen

Det är jobbigt när städerskorna är här och man inte har någonting att göra. Jag och pappa flydde fältet för en stund och tog en promenad runt i området. Blev en ganska lång promenad, men det var skönt att komma ut och skönt att slippa städerskorna för en stund. Tyvärr var de kvar när vi kom tillbaka så nu känner jag mig mest i vägen och lat som sitter med datorn i knät medan de städar och fixar.
Om typ en timme ska jag åka in till stan och träffa Jennie för en lunch. Det blir trevligt. Tyvärr blir det en lite tidig lunch, men det kan inte hjälpas. Dessutom ska hon på samtal vid ett så vi kan inte ses så länge heller vilket jag tycker är synd. Funderar på att fråga om jag ska vänta på henne inne i stan tills hennes samtal är slut och så kan vi sätta oss på något café med varsin dricka och snacka lite mer skit.
Annars blir det väl att åka hem och städa kaninburen. Eftersom vi har städning idag så är det trevligt om den också är fräsch. Menmen, nu tror jag att jag ska läsa lite innan jag åker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni egna städerskor?

2011-01-27 @ 18:53:29
Postat av: Anonym

det är väl ändå ganska vanligt med städare hemma? Spec efter rotavdraget...

2011-01-27 @ 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0