Positiv

Hemma igen, hemma i min underbara säng. Kom hem för ungefär en timme sedan och har sedan dess sprungit runt och plockat undan grejer jag hade med mig hem. Eftersom hela Avdelningen ska flytta och eftersom jag ska vara mindre där vill jag har mer grejer här hemma än vad jag har där. Känns skönt att ha det undanplockat så jag bara kan ta det lugnt ikväll.
Dagarna på Avdelningen (från måndag klockan tolv till idag klockan kvart över sex) har väl mest ägnats åt att umgås med Jennie. Som vanligt har vi suttit och snackat skit och haft allmänt trevligt. Så trevligt man nu kan ha på Avdelningen. Dessutom har jag varit nere i SCÄ-skolan, sökt jobb (har inte hittat något), pratat med lite olika människor som jobbar på SCÄ och idag var jag och Jennie iväg med en i personalen och restaurangtränade. Dagens restaurang var Angelos och där blev det pasta, delizie för mig.
Resten av veckan vet jag inte vad jag ska göra, men om man vill träffa mig får man JÄTTEGÄRNA höra av sig för då blir jag glad och jag planerar gärna in en träff i min kalender. Blir antagligen lite yoga i alla fall någon av dagarna och så kanske jag och pappa ska åka ut till farmor och sedan åka och kolla på farmors blivande lilla valp.
Känner mig väldigt positiv idag. Inget kan förstöra mitt braiga humör, hah. Speciellt inte anorexin som känns flera mil bort för tillfället. Ser ingen vinst i att vara sjuk längre. Ska se till att bli fri och att få ett liv som går att leva.

Kommentarer
Postat av: Erica

Gogogogogo girl!! :D Blir superglad av att läsa detta!

Förresten förlåt ja e världens sämsta erica just nu, förlåt, men har typ varit en eremit hela jullovet.

Denna vecka har ja bajsmycket dessutom eftersom ja inte gjort något plugg på lovet, jättebra.. men om du kan och vill träffa mig så har ja tid i helgen :) Pusssss

2011-01-11 @ 20:14:25
Postat av: Isabella M

Becka! Vill bara säga att man blir så glad av att läsa det här inlägget! Keep going strong girl! Du kommer bli fri :)

2011-01-11 @ 23:27:59
Postat av: minna

Glad att höra att du har en bra dag! Förstår att du är trött på avdelningen, hoppas att du snart mår så bra så att du slipper vara där.

Jag gillar Angelos, gillar pasta! Kul att ni får göra lite sånt.

Hoppas du får det bra hemma nu, o kan hålla fast vid din känsla av att vilja bli frisk.

2011-01-12 @ 11:22:48
URL: http://krossaanorexin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0