Puss

Hem, hem ljuva hem.
Var hos mormor och morfar i Västerås från onsdag kväll till torsdag kväll. Hela familjen åkte dit när jag kom hem från Avdelningen. I Västerås träffade vi också kusinerna och det blev släktmiddag på onsdagskvällen med mormor, morfar, oss och kusinerna.
På torsdagen tittade jag mest på Solsidan. Sedan åkte vi hem och jag köpte min andra påse godis på mer än ett år!!!! Åt godis både igår och i onsdags. Supergott.
Idag har det inte hänt så mycket. Har mest hjälpt mamma i köket eftersom vi ska ha middag ikväll för våra gamla grannar. De ska komma hit och bada jacuzzi och så ska vi bjuda på mat. Mamma och jag var så ambitiösa så vi bestämde oss för att göra gyoza. Haha, inte helt lätt men vi hoppas på att det blir gott!
Nu ska jag försöka roa mig med min bok, Elsas Mode är det just nu, innan Sven-Åke och Christina kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0