Skynda att fynda

Har haft en fin eftermiddag idag också.
Efter lunchen idag tog jag en härlig dusch. Älskar känslan efter jag har duschat, när jag har smort in mig med någon kräm som luktar gott. Känner mig så fräsch då. En stund senare åkte jag i alla fall in till stan för att träffa min fina Jennie. Vi började med en fika på Vetebullen, dammsugare (punschrulle) till mig och en brownie till Jennie. Sedan knallade vi upp på Vetebullens övervåning och ägnade en och en halv timme åt att skvallra och prata.
När vi var nöjda med fikat traskade vi bort till Götgatan för att spana lite i butiker. Först gick vi till The Body Shop, men vi kom ut tomhänta. Sedan fortsatte vi till Monki där Jennie hittade en kappa som från början hade kostat 900 kronor och som hon tittat på förut, men så nu var sänkt till 100 kronor. Ett riktigt fynd alltså.
Nästa butik vi gav oss på var Weekday. Efter lite spanande hittade jag en byxdress, från början hade den kostat 700 kronor men den var också sänkt till 100 kronor. Blev alltså ett fynd för mig också idag. Glad över mitt fynd ställde jag mig i den långa kön till kassan, men fick tyvärr säga hejdå till Jennie där eftersom hon var tvungen att gå tillbaka till Avdelningen för middag.
Själv betalade jag för byxdressen och tog mig sedan hem.
För en stund sedan åt jag och mamma middag och om ett litet tag ska jag gå och titta på TV med henne. Blir bra.
Imorgon ska jag till psykologen och sedan ska jag inte göra så mycket mer. På fredag morgon ska jag iväg på en sak som förhoppningsvis gör mig glad och på kvällen ska jag och Hanna på Vapiano. Längtar alltså till fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0