At home

Kom hem igår kväll efter en trevlig vecka hos Rebecka. Fick lite hemlängtan då och då, men det brukar jag få när jag är borta. Speciellt sedan jag blev sjuk. Det är jobbigt att bryta alla rutiner och ändra på vanor vad gäller tider och matutbud. Tycker i alla fall att jag skötte det så bra man nu bara kan sköta det, men jag är väl fel person att bedöma mig själv...

På kvällen igår pratade jag en hel del med mamma och pappa. Jag blir en riktig pratkvarn när jag har varit iväg. Dessutom pratade vi mycket om USA-resan som går av stapeln på torsdag då vi klockan åtta på morgonen ska infinna oss på Arlanda. Planet lyfter sedan klockan halv elva. Just nu ser jag fram emot resan JÄTTEMYCKET. Vet att jag kommer längta hem flera gånger medan jag är där, men jag känner att JUST NU så känns det bara kul att vi ska åka.

Idag sov jag alldeles för länge. Får egentligen inte äta frukost efter klockan tio eftersom jag då inte hinner med förmiddagsmelliset, men idag vaknade jag inte förrän klockan kvart över elva! Kanske inte helt lyckat, men tydligen hade jag ett väldigt stort sömnbehov.

Vad jag ska göra idag har jag ingen aning om. Funderar på att gå en promenad för att komma hemifrån en stund, annars har jag inga planer alls. Eller, planen är väl att jag ska försöka ta det lugnt, men jag jag sagt förut så tycker jag inte att det är särskilt avslappnande. Jag blir ju för fan bara rastlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0