Imorgon...

Packad och nästan klar inför imorgon. Ska bara stoppa ner toalettsakerna i väskan imorgon bitti innan vi åker till Arlanda. Planet går klockan fem i halv elva på förmiddagen, men vi ska vara på Arlanda redan klockan åtta. Känner mig inte helt sugen på att vara med familjen tre veckor i sträck, men det ska bli så HÄFTIGT att se så mycket av USA. Resan kommer nog att bli minnesvärd. Vi börjar ju i New York och slutar i San Francisco. Däremellan kommer vi att ta oss fram genom USA med flyg och buss.

Hade samtal med min behandlare igår och det var jätteskönt. Är så trött på att behöva bära på mina tankar själv. Varken mamma eller pappa vill lyssna på mig så jag får helt enkelt hålla tyst och vänta på att det ska bli dags för samtal. Nu är det dock inte samtal igen förrän nästa Idunvecka, som är efter sommaruppehållet, så jag kommer antagligen att ha samlat ihop många tankar till dess.

Efter samtalet åkte jag till Ön och lunchade med Astrid som kommit hem från England. Som vanligt var det trevligt att träffa henne eftersom vi känt varandra ett tag nu. Vi var på Espresso, som ligger nära Lidingö Centrum och det var ett riktigt mysigt ställe dit jag kan tänka mig att återvända. Gick hem vid två, var hemma, gick en promenad och på kvällen kom farmor och Fia på besök.

Idag har jag inte gjort så mycket. Har varit ute i solen litegranna, tagit ett dopp i poolen, tvättat, packat och nu är mormor och morfar här. De ska "vakta" huset och kaninen åt oss medan vi är borta. Är ju bra att de kan vara här så slipper vi stänga huset och dessutom slipper vi oroa oss för lillkaninmonstret. Har städet åt henne idag också så att mormor och morfar inte ska behöva göra det så många gånger medan vi är borta.

Usch och fy, jag är så less på mamma och hon är så less på mig. Känns inte bra att vi måste vara tillsammans så mycket under resan. Som tur är ska jag och Gustaf dela rum så jag slipper i alla fall mamma på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0