1000

Som sagt så har det varit bättre idag, även om humöret sjönk efter lunchen. Mådde faktiskt helt okej på förmiddagen. Hade ett bra samtal, tyvärr sista för den här veckan. Kommer inte att ha samtal igen förrän om två veckor ungefär, längsta jag gått utan samtal på väldigt länge.

Lunchen däremot var en helt annan historia. Jag och Rebecka skulle utmana oss och det var ju inte sådär jätteroligt. Satt med ångest i magen innan maten och mådde skit efter. Kände mig så jävla dålig. Ångrar fortfarande och har fortfarande ångest över mitt val. Gick tillbaka till SCÄ och fick en hård kram av Rebecka, vilket gjorde att det inte kändes så ensamt i ångesten. Sedan skulle Rebecka gå och jag var med på dagens grupp som hade tema skam. blev en bra diskussion, även om den handlade om mycket mer än skam.

Satt kvar en stund inne i soffrummet innan jag åkte hem. Väl hemma pratade jag med pappa, simmade 1000 meter och åt mellis. Solade och vid tjugo i sju gick jag en promenad innan det var dags för middag. Efter det har jag bara duschat, bytt sängkläder, hängt in kläder i garderoben och tittat på TV.

Hatar när jag ångrar något så långt efter att det har gjorts. TÄNK OM jag hade ätit det jag tänkte först till lunch. Då hade det inte varit lika jobbigt resten av dagen. Ibland är det ju inte ens värt att något är gott på grund av hur dåligt jag mår efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0