Ähh

På väg hem igen efter middagen med Johanna på Vapiano. Vi pratade om lite ditt och lite datt, åt pasta och blev flirtade med av en störande och ful snubbe. Dessutom störde han vårt samtal hela tiden...

Har ingen lust att åka hem igen. Kommer bara vilja gå och lägga mig när jag kommer hem. Finns ingen anledning att vara vaken. Känner inget sug efter det. Nej, jag vill bara sova hela kvällen och hela morgonen imorgon. Tyvärr funkar det inte så. Går jag och lägger mig tidigt ikväll blir det en tidig morgon imorgon och imorgon har jag verkligen ingen anledning att kliva upp.

Det här kommer verkligen att bli en skithelg. Visserligen ser jag fram emot lördagens dubbla ridpass, men sedan finns det inget mer. Tomt imorgon, hela lördag eftermiddag och hela söndagen. Hur hemsk kan en helg bli egentligen?

Fan jag känner mig gråtfärdig och fel. Jag orkar inte vara jag, orkar inte finnas, inte leva. Det finns inget syfte med mig, jag är en nolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0