Babbel

God förmiddag. Sitter och väntar på att tunnelbanan ska åka från Ropsten. Ska in till stan för lunch och Yoga med finaste Hanna. Är terminsavslutning på Yogayama och därför är det Open Donation på passet, vilket innebär att jag inte behöver stämpla kortet.

Hade en lugn kväll igår. Simmade, sopade, var ute med kaninen. När mamma och pappa kom hem hjälpte jag pappa med middagen. Tycker om att hjälpa till med maten för då slipper jag bara sitta och vänta på att maten ska bli klar. Vi åt ute och sedan satt jag och pappa yta och tittade på luftballongerna som flög förbi.

Idag är mina tankar fyllda av funderingar på vad jag vill. Hur vill JAG att mitt liv ska se ut? Vad vill jag kunna göra, njuta av? I min värld drabbar det jag gör bara mig själv, men igår fick jag känslan av att det kanske inte stämmer... Det är så jävla svårt att vara människa, att tänka och känna.

På tisdag ska jag till min behandlare och då ska jag försöka ta upp det här. Jag vill att han ska lyssna och sedan få mig tänka klart och "rätt" igen. Nu ska jag träffa Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0