Från tåget

Sitter på ett tåg på väg till Norrland (inte norra Norrland, bara Norrland...) för att tillbringa nästan en vecka på Rebeckas hästgård. Ser fram emot det och har gjort det ett tag nu. Hoppas och tror att vi kommer ha det bra. Kommer bli en massa ridning och hästpyssel, men även tid att umgås och förhoppningsvis vara bra stöd åt varandra.

Gårdagen var ganska lugn. Gjorde typ ingenting på förmiddagen, förutom att jag började packa. Vid tre åkte jag in till stan och mötte upp Johanna för utmaningar och bio. Vi såg Kung Fu Panda ll bara för att slippa se något seriöst. Inte den bästa filmen någonsin direkt, men tillräckligt bra för att jag inte skulle ångra att vi såg den. Traskade hem från Ropsten på hemvägen och på kvällen tittade jag på The King's Speech. Den var faktiskt så bra som alla sa att den skulle vara.

Mår ganska dåligt för tillfället, därför ska det både bli skönt och jobbigt att vara borta en hel vecka. Skönt för att jag slipper må dåligt hemma med mamma, som har semester nu. Jobbigt för att, jaa, det är alltid jobbigt att må dåligt. Ska försöka att inte dra ner min kära vän i det också. Aja, Norrland, Rebecka, hestarna och allt annat, HERE I COME.

Kommentarer
Postat av: camilla

Hoppas du får de jätte trevligt :)

2011-06-27 @ 21:06:34
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0