Freak

Jag hatar att jag vill ha kontroll på folk i min omgivning, på dem som jag tycker om. Vad fan är det för jävla stil, att hålla koll på andra? Har jag inte nog med mig själv? Nej, jag räcker inte... Aldrig räcker jag till, inte ens för mig själv.

Åh vad jag hatar kväller. Mår så jävla skit på kvällen, det är helt hopplöst. Dagens matintag gnager i bakhuvudet, har fortfarande kvällsmelliset kvar. Vill kasta mig ner i poolen och simma 1000 meter till. Det var för lite, jag är fortfarande äcklig och tjock. TA BORT MIG NU OCH LÅT MIG VAKNA UPP NÄR ALLT ÄR BRA.

Förlåt för väldigt deppigt inlägg, men jag orkar verkligen inte vara glad längre, ångesten ligger ju instängd och gör att jag hatar mig själv mer än vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0