G... nej bara morgon

Morgon... Nej, jag orkar inte. Vill inte sitta här på tunnelbanan och må skit idag igen, ändå gör jag det. Känns till och med jobbigt med Idun. Den här veckan är min måndagsvecka så jag försöker verkligen göra rätt och det är så hemskt. Skulle för tillfället vilja strunta i allt, skita i behandlingen. Fast det ska jag inte, jag ska UTMANA.

Ser att jag vuxit ännu lite till sedan igår också. Vill ju inte se ut såhär, ändå ska det bli värre. Fast som min behandlare säger så får jag låtsas att jag gillar det jag ser i spegeln, låtsas att jag ser bra ut. Det är bara så jävla svårt när jag blir gråtfärdig av det jag ser.

Fy och usch, jag hatar, hatar, hatar det jag håller på att bli. Trots det ska jag kämpa för att komma dit. Bara slitet ger resultat och det blir bättre. Jag hoppas verkligen att det blir bättre, att jag ska kunna acceptera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0