Hemsk

Vilken hemsk dag det här har varit hittills. Enda positiva var att jag lyckades sova ända till tjugo över nio och sedan kunde ligga i sängen tio minuter till. Efter det har dagen bara varit en plåga. Trodde att jag skulle till stallet, men det blev inställt. Har fått simningsförbud av min behandlare alltså skulle jag försöka roa mig själv UTAN att vara aktiv. Snacka om att jag fick typ abstinensbesvär.

Aja, började morgonen med frukost för att sedan gå runt, runt i huset utan att veta vad jag skulle göra, grät några skvättar också. Slängde iväg ett mail till min behandlare och fick svar nästan på en gång. Blev dock inte så mycket bättre av det och jag fortsatte vandra runt ända fram till mellis. Försökte läsa efter, men misslyckades. Satte igång en tvätt med min stalljacka (man ska inte ha vita jackor i stallet!). Gick ut på en långpromenad och gick förbi Centrum på tillbakavägen där jag köpte mat och te.

Åt lunch när jag kom hem och nu är jag sysslolös igen. Ska städa kaninburen snart tror jag dock... Sedan är det typ "bara" en timme och en kvart kvar till jag ska äta eftermiddagsmellis. Första dagen på länge som jag kommer att äta alla mellis i rätt ordning. Inte för att jag struntar i något, men brukar bli två på kvällen för att jag missar något på dagen.

Känner mig helt slut i huvudet. Orkar inte med mig själv eller mitt liv. Vill att det ska bli nästa vecka så att det blir Idunvecka. Samtal varje dag är precis det jag behöver. Dessutom ger det mig något att göra under dagarna istället för att bara deppa runt hemma som jag har gjort idag och kommer att göra imorgon, på fredag och på söndag. Snälla, någon som vill göra något med mig någon av dagarna?!

Kommentarer
Postat av: camilla

vad rukar du äta för mellis ?:)



Men nog måste de väl finnas något som du vill göra o längtar till? någon dröm måste du ju ha? hoppas verkligen du hittar något som gör att du vill kämpa:)

har du ridit länge?:)



Nä precis så känner jag med, jag vill ju bli mätt utav de jag får i mig:P

Tror du aldrig att du kommer kunna sitta o fika på espresso house igen?:O klart du kommer, inget är omöjligt :D



kram

2011-06-15 @ 15:11:28
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

kesomellis e min favorit:D vaniljyoghurt med:D äter du 3 mellis om dagen?:)



Vill du inte börja skolan? men något som du hade kunnat tänka dig att arbeta med då?:) visst är de jobbigt att hela tiden äta efter klockan? hatar det.. vill kunna äta efter hunger som andra :)



Tycker du de e roligt ?:D



haha att dricka innehöll kalorier tänkte jag inte på förr jag heller:P

Jag vill också att allt ska vara som förr :/:/



kram

2011-06-15 @ 16:03:54
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

ja med :P haha jag kan också knasa till tiderna xD beror lite på vad jag hinner typ men får alltid i mig allt iaf^^



okey :) vad är de du ska börja läsa då?

vart har du aretat? nej då de blir inte fel, du får inte vara så hård mot dig själv.



Hoppas din kväll lir bra :) kramis

2011-06-15 @ 16:28:11
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

okey :) men huvudsaken måpste ju vara att man får i sig allt iaf :) känner du hunger osv?



var inte gymnasiet bra alls för dig?:/ åå hoppas kurserna blir bra :) jag har läst matte c och svenska b, matte c tyckte jag var skitsvårt haha^^ men konstigt nog var matte D och E lättare:P

Men de kommer gå fint för dig :)



Aaa precis?



vad har du gjort ikväll?

kram

2011-06-15 @ 19:26:05
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

okey :) men huvudsaken måpste ju vara att man får i sig allt iaf :) känner du hunger osv?



var inte gymnasiet bra alls för dig?:/ åå hoppas kurserna blir bra :) jag har läst matte c och svenska b, matte c tyckte jag var skitsvårt haha^^ men konstigt nog var matte D och E lättare:P

Men de kommer gå fint för dig :)



Aaa precis?



vad har du gjort ikväll?

kram

2011-06-15 @ 19:26:11
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

okey :) men huvudsaken måpste ju vara att man får i sig allt iaf :) känner du hunger osv?



var inte gymnasiet bra alls för dig?:/ åå hoppas kurserna blir bra :) jag har läst matte c och svenska b, matte c tyckte jag var skitsvårt haha^^ men konstigt nog var matte D och E lättare:P

Men de kommer gå fint för dig :)



Aaa precis?



vad har du gjort ikväll?

kram

2011-06-15 @ 19:26:12
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0