Home sweet home

Är hemma i Sverige igen efter en weekend mitt i veckan i Prag. Hade suveränt resesällskap i form av Rebecka. Vi upptäckte Prag gåendes och från båt. Slutsatsen blev att Prag är fint, men att vi nog inte kommer åka dit igen. Resan var också en stor utmaning gällande maten, men det var kanske bra uppvärmning inför de tre veckorna jag ska vara i USA i sommar med familjen.

Kom ju egentligen hem igår kväll så idag har jag njutit av ett varmt och soligt Stockholm. Blev överraskad av fem fåglar sm flög in i korridorsfönstren på förmiddagen. Som tur var överlevde alla. Åkte in till stan en stund senare och gick på yoga. Åkte hem igen, åt lunch, simmade och nu är jag på väg till Hannas mottagning.

Känns sorgligt och jobbigt att jag inte tar studenten nu. Det skulle ha varit mitt år också... Ser alla studenter, hör flaken, känner öllukten men, somliga har ett år kvar och det är bara mitt fel.

Känns lite jobbigt att gå på mottagning också och träffa en massa människor. Tänker skita i buffén och äta när jag kommer hem istället. Prag var en så stor utmaning att jag inte orkar fler för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0