Kontakter

Mina mobilkontakter är borta, fast ändå inte. Jag fattar inte vad som har hänt...

Har en fruktansvärt jobbig vecka bakom mig. Att utmana mig själv frivilligt har inte varit roligt. Inte heller att ha förstorat alla mellanmål. Dessutom känner jag ju hur jag sväller av det, att jag blir större. Kan ju inte direkt säga att jag trivs med utmaningar.

Åt pizza till lunch igår, om ni inte har lyckats gissa det. Det var helt fruktansvärt och jag ser fortfarande gigantisk ut. Det är bara skit att man inte går upp i vikt av pizza, jag känner ju det. På kvällen gjorde jag inget särskilt, åt middag, sov, åt mellis, gick och la mig.

Aja, idag är det en ny dag (en ny måndag, som är mitt nya motto). Familjen har åkt iväg till Gustafs kompis familjs landställe och jag är ensam hemma till imorgon. Kännes lite trist, men samtidigt skulle de ha varit skitjobbigt att följa med till landstället. Både för att det är jobbigt att äta bland folk om det inte är på restaurang och för att det inte finns någon jag kan vara med, utom de vuxna.

Istället för att följa med så ska jag vara hemma och inte göra något särskilt. Ska försöka läsa och ta det lugnt. Kanske blir en lite promenad, men det beror på hur långsamt tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0