Kristi him

Eftersom hela min familj (utom jag) hade lyckats planera in sena nattaktiviteter i natt fick jag kliva upp först (kvart i åtta) för att kunna öppna för städerskorna. På något konstigt sätt lyckades jag dra ut på tiden till frukost ända till kvart i nio. Tror att det kan ha berott på att jag absolut inte kunde bestämma mig för vad jag skulle ha på mig... Städerskorna kom och jag åt frukost. Gick sedan ut och simmade för att röra på mig och för att fördriva tiden. Fy fan vad jag frös när jag klev upp från poolen!

Efter simningen satte jag mig ute i soffan, iklädd kjol och linne, stor tjocktröja, tofflor och med en filt runt benen. Placerade kaninen på gräsmattan och satt sedan och läste. Gick in en sväng och åt mellis, pappa klev upp. Åkte iväg vid tio i tolv för att luncha med två tjejer från Idungruppen, Emma och Johanna, ute på Rosedahls trädgård. Hade glömt hur fint det är där ute! I vilket fall som helst var det en bra lunch som avslutades med en promenad in till stan. Jag och Johanna gick en ganska lång sväng i lugnt tempo och pratade.

Åkte hem igen vid tre, gick hem från Ropsten. Väl hemma satte jag mig i soffan i solen och solade. Somnade i solen till och med. Åt mellis och simmade sedan lite till. Hjälpte mamma lite med middagen när det var så dags för den och nu har jag precis duschat. Är Idun imorgon, sista dagen för den här veckan och min behandlare har semester, fy.

Känner inte för att vara hemma för tillfället. Vet inte varför, men vill verkligen bara bort. Längtar efter att få åka till Idun imorgon och hoppas på att jag får någonting att göra efter så att jag inte behöver åka hem på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0