Légumes

Jobbig, jobbiga tankar efter en lunch på Légumes. Visst hade jag mysigt med min fina Hanna, men jag tog som vanligt fel och för mycket. Tror inte att jag ska gå på Légumes nästa Idunvecka... Blev en liten promenad i lugn takt runt På Söder efter lunchen innan jag gick till SCÄ för samtal.

Var längesedan jag var på SCÄ så det kändes lite konstigt och deppigt. Fast ändå skönt när jag väl satt inne hos min behandlare. Blev en några nya regler för mig att följa. Jobbigt, skönt, läskigt, förskräckligt, ungefär så känns det med hårdare regler. Ska i alla fall försöka följa dem.

Tror att jag ska åka till Lidingö Centrum när jag kommer hem igen. Eller så tar jag det på torsdags för då har jag ingenting att göra. Hm, får fundera på det den lilla väg som är kvar till Ropsten.

Skulle kunna skriva mer om hur jag känner för tillfället, men vet inte vad jag ska skriva för att inte låta så tråkig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0