Mig själv



Vill slita mitt hår, försvinna från den här världen. Allt är svart och jag orkar inte, orkar inte leva med mig själv. Idag har varit en okej dag ända fram till jag skulle äta mellis, sedan föll det. Ska inte göra något dumt, men vet inte vad jag ska göra istället. Det är kaos inombords, men utombords ler jag. Låtsas för mamma och pappa att det är okej, så lättlurade de är.

Känner att jag vill skrika på hjälp, men vet att ingen kommer att höra. Stirrar på spegelbilden, äcklas. Försöker tänka på annat, men är fast. Varenda jävla komplex över mig kropp drar i mig, talar om hur förskräcklig jag ser ut. Inte för att jag någonsin skulle bli nöjd, men jag skulle i alla fall inte leva i vakuum.

Tänk om jag aldrig hade blivit sjuk, tänk om den här sjukdomen inte fanns. Jag skulle ha tagit studenten förra veckan, jag skulle ha träffat mina kompisar, varit mer nöjd, inte velat fly från mig själv. Istället sitter jag här och fasar för att det är flera timmar kvar tills jag kan gå och lägga mig. HJÄLP.

Kommentarer
Postat av: camilla

Pratar o berättar du aldrig för dina föräldrar om hur du mår?

Gör inget dumt bara vännen. Det kommer bli bra<3

Jo tack jag mår väl ganska bra förutom magont. jag fattar inte vad de kan vara för något :/ e lite pirrig inför jobbet imorn med haha :)



Haha varken te eller kaffe dricker jag xD eller chailatte gillar jag om de räknas? xD haha dricker du kaffe?



Kram

2011-06-14 @ 19:50:24
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Hur länge har du mått som du gör? men stöttar det dig annars liksom?

Hur mår du idag? några planer?



Haha gör det:P jag hatar allt som har med kaffesmak o göra :P du får testa en latte då eller liknande^^ :)

Jag gillar typ espresso house chailatte, vet inte alls va den e gjord av xD



Kramis

2011-06-15 @ 12:04:51
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Okey :/ men vill du vara sjuk? eller missförstod jag nu?:O:O

Oj hur känns motionsförbud?de har jag med så vet hur de känns :/klarar du att hålla dig från träning?

Idag har jag arbetat :D var dock en kortdag men imorn blir de fulldag. Skitkul:D känns så skönt att få göra något om du förstår?

Hoppas dagen blir bra iaf :)



Åå haha jag köpte sånt pulver i england:Pde va svinbillgt där, kostade bara 20 spänn för en burk som räckte till ca 12 koppar :D

de smakar så juligt :D dricker du de aldrig nu?



Kramis



2011-06-15 @ 13:42:35
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Men då är de ju ändå framsteg liksom och det är ju sktibra även om jag såklart önskade att du ville bli frisk varje dag :) vet du vad de är som gör att du inte vill blir frisk fullt ut? tänk liksom när du är frisk så får du ju göra alla de saker du vill göra?:)

men är de inte konstigt att du får rida om du int efår träna?:O ridning är väl ganska bra träning?:O



Ja de känns underbart att slippa sitta här hemma o häcka hela dagarna. har ju gjort de typ 7 månader nu och jag är så trött på de så de finns inte haha^^



Men jag förstår dig, jag har också svårt o dricka kalorier. känns onödigt på något sätt? jag klarar av det men jag äter hellre de kalorierna om du förstår? men sen har jag aldrig druckigt så mkt annat än vatten annars heller så förutom på typ fik och grej :) här hemma kostar en sån burk typ 70-80 spänn så de e ju lite skillnad xD



Kramisar

2011-06-15 @ 14:42:23
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0