My way home

Nästa Hötorget och jag sitter på tunnelbanan i ridkläder med en påse hö. Känner mig som vanligt som ett freak när jag åker hem sent från stallet, haha. Har haft en trevlig eftermiddag och kväll i stallet med Rebecka. Mockade hos hästen hon passar först, sedan fixade vi lite innan hon red honom. Åt mellis och hämtade sedan Strongen och Hippie i hagen. Red ut en sväng innan vi styrde kosan hemåt.

Nu står jag och väntar på T-Centralen. Kommer att bli en väldigt sen middag eftersom jag först måste hem och sedan duscha innan jag kan äta. Sådant är livet och jag får väl vara vaken lite längre helt enkelt...

Imorgon ska jag luncha med Hanna innan jag har samtal med min behandlare. Full dag igen alltså, men det känns bara bra eftersom jag bara är överaktiv annars... Har lovat Rebecka att inte vara det eftersom jag ska följa med henne till stallet på onsdag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0