Nya veckor

Lunch med Hanna på Sandy's efter en del velande om vart vi skulle inta vår lunch. Eftersom varken jag eller Hanna är särskilt bra på val så blev det en del rundvandring innan vi satsade på ett säkert kort. Satt och pratade en stund innan vi gick till Yogayama för lite YogaYam. Var ett annorlunda pass, väldigt blandat. Kommer att bli yoga imorgon också, men då blir det något så vanligt som hatha.

Gick och satte oss på Fresco efter passet för varsin kopp te och ännu en pratstund. Hanna är fin. Åkte hemåt vid halv fem och gick en promenad från Ropsten. Väl hemma blev det mellis och bokläsning. Kan rekommendera den bok jag läser nu. Den heter En Dag och är skriven av... David Nicholls. Speciell bok, men fin.

Ikväll ska jag läsa mer i boken och titta på det avsnitt av Project Runway som jag missade i måndags. Eftersom det är det enda programmet jag följer så kan det ju vara roligt att hänga med i vad som händer också.

Imorgon börjar en ny vecka och som vanligt hoppas jag på att den ska bjuda på mer liv än vad den gågna veckan har gjort. Visst, jag var i Prag med en väldigt fin tjej, men ändå vill inte den där tillfredsställelsen över livet infinna sig. Jag vill alltid framåt, mot något som jag inte vet vad det är. Aldrig, aldrig är jag nöjd med nuet och det är så JÄVLA irriterande. Men som ovannämnda fina tjej brukar säga "varje sekund som är jobbig och fruktansvärd är en sekund närmare lyckliga sekunder".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0