Prag!

I MORGON ÅKER JAG TILL PRAG MED FINASTE REBECKA.

Har haft en allmänt sysslolös dag. Legat ute i solen, simmat, ätit. Packade i och för sig i morse eftersom jag ska åka i morgon. Ska bli så SKÖNT att komma iväg hemifrån, bort från mamma och pappa. Visst är sjukdomen arg för att jag ska äta på restaurang frukost, mellis, lunch, mellis, middag, mellis och inte träna. Fast det är väl bra övning?

Bror min har en massa kompisar här nu. Jobbigt eftersom jag går runt i bikini. Kan man inte få ha det lite privat hemma? Nej, istället drar brush hit hur många killkompisar som helst som kan spana i min hemska kropp. Ska bada alldeles strax och sedan hoppa in i duschen så att jag är fräsch i morgon när vi åker.

Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ vad roligt :D har ni planerat vad ni ska göra där? maten kommer ni klara utmärkt tillsammans :D



Nää fy hatar dom känslorna, hur har de vart för dig idag? hur brukar du göra när de känslorna kommer?



Kramar

2011-06-06 @ 18:48:04
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

ÅÅ men sånt e ju så mysigt att bara ta de som de kommer och göra de man känner för :D var det fint och så?

härligt att maten gick fint också :D provade ni något gott typiskt därifrån?:D men mkt glass ska de vara på en semester :D



Jag vet inte riktigt, oftast försöker jag intala mig att jag omöjligt kan vara så stor som jag känner mig med tanke på vikten, men det är extremt jobigt det är de, försöker lita på vad alla andra runt om mig säger... men nu håller känslan på o försvinna för mig o jag örjar bli på bättre humör igen vilket är skönt. hatar att gå omkring med tjockiskänslor. Vad är de på dig själv som fu får mest komplex med när du känner så?:/ vill inte att du ska känna så för det stämmer verkligen inte..



Många kramar

2011-06-10 @ 11:11:45
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0