Shit

Ridning idag och det gick skit. Fick inte min jätte till häst att gå snabbare i skritt, inte att gå genom vattnet och han ville knappt trava. Kände mig så dålig och skämdes så mycket. Blir två ridpass nästa lördag då jag ska rida igen lite eftersom jag missade några lektioner i början av terminen.

Känner mig nere och fel i allmänhet. Har ingen lust att vara vaken eller göra någonting. Är dock på väg hem nu för ett dopp i poolen innan jag ska äta lunch. Kommentaren igår kraschade verkligen den lilla motivation jag hade... Som sagt så slutar jag inte äta för det, men jag vill inte bli frisk.

Funderar på vad jag ska göra med mitt liv. Vill ha ett mål som jag kan leva för. Nu lever jag bara i ett tomt vakuum och det är verkligen inte roligt. Vill att livet ska betyda något för mig, att det ska vara viktigare än en kropp.

Nu skriver jag bara en massa skit. Längtar till på tisdag då jag ska träffa min behandlare. Måste prata med honom. Ska det här gå behöver jag hans hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0