Sista för sommaren

Sista yogapasset för sommaren är nu slut. Har bestämt med min behandlare att jag inte ska gå på yoga, men jag stod inte ut med tanken på att sitta hemma tre hela dagar i rad. Nej, jag tvingade iväg mig själv på yoga men har som sagt bestämt att det blev sista passet innan USA i alla fall.

En annan anledning till att jag åkte iväg var att det är städtorsdag idag och då vill jag inte vara hemma och ivägen. Hoppas på ett sätt att hon är klar när jag kommer hem, samtidigt som jag vet att hon inte borde vara det för i sådana fall har hon slarvat med städningen.

Nu har jag återigen en tom dag framför mig, endast fylld med mat. Ikväll ska jag dock på Vapiano och utmana mig tillsammans med Rebecka och en annan tjej från Idun som heter Johanna. Lite smånervös eftersom säkra kort (pasta med tomatsås) inte är godkända. Idag ska vi alla vara modiga, speciellt jag och jag ska ta någon pasta med läskig sås... Låter kanske fånigt men jag är så nervös.

Gick och la mig tidigt igår. Blev så trött på mina tankar och på mitt liv att jag åt mellis vid halv tio innan jag kröp ner i sängen och somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0