Söndag

Farmor på förmiddagen efter ännu en morgon av dålig sömn. Som tur var hade jag och pappa bestämt att vi skulle åka tidigt så jag behövde inte plåga mig kvar i sängen så länge.

Efter farmor åkte jag med pappa till Stureplan där jag mötte upp Erica. Vi gick till Baresso och t lunch. Som vanligt med Erica kändes allting som vanligt och vi hade en trevlig stund på Baressos bottenvåning pratandes om allt och inget. Blev även betjänade av den trevlige personalen. Han hämtade te till mig och kaffe till Erica. Och en lyckta extra till vårt bord...

Vid tre bestämde vi oss för att gå lite på stan. Jag skulle titta på ett par skor jag sett i Damernas Värld. Hittade skorna och Erica hittade ett par snygga jeans och en kjol.

Nu är jag på väg hem. Pappa ska hämta mig på Ropsten och det gör att jag känner mig så lat, borde gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0