Tråkmåns

Helgen verkar till slut ha ordnat upp sig för mig. Hade visserligen en väldigt ledsen kväll igår, men nu sitter jag på tåget på väg till Östermalms Ridskola. Längtar så himla mycket efter att få sitta upp på en häst. Bara att komma till stallet kommer att vara härligt.

Imorgon ska jag träffa Erica, vilket jag inte gjort på hur länge som helst. Har verkligen, verkligen saknat henne. Varken hon eller jag har väl varit några perfekta kompisar och hört av oss, men nu så ska vi i alla fall ses. Det betyder alltså att min söndag inte kommer att bli så tom som jag befarade. Ja, sedan är det ju Idunvecka och min födelsedag.

What else to say? Jag sov dåligt imorse, vaknade redan vid fem. Känner mig ändå inte särskilt trött så det är skönt. Tröttheten kommer väl senare, men ikväll blir det några avsnitt Sex and the City så det borde hålla mig vaken...

Kommentarer
Postat av: camilla

jag vaknade också 5 imorse, skitjobbigt tycker jag:/



Åå härligt att ridturen var så bra:D

Idag har jag vart o kikat på mina kusiner som spelade handbollscup samt min syrra som tävlade i friidrott o sen på kvällen ska jag på föedelsedagsmiddag :D

Imorn ska jag nog se på mina kusiner igen och sen träffa en kompis:D



Ska du göra något skoj ikväll?:)

Kram

2011-06-18 @ 15:47:29
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Förstår det :) det är skönt att bara komma ifrån alla tankar, de e som när jag jobbar ungefär :)



ja idag har vart fullt upp, ganska skönt men e så jäkla trött bara:P

Ska snart fixa iordning mig och gå på födelsedagsmiddag nu :) e lite nervös hehe men roligt som sjutton ska de bli, har inte vart på fest eller liknande sen midsommar förra året:O på tiden nu haha :D



Ha de gött

Kramis

2011-06-18 @ 17:00:08
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0