Tro


Fjortis och en annan människa.

Vet ni, jag måste sluta tro att folk vill vara med mig. Visserligen har jag svårt att tro det nu, men jag måste verkligen SLUTA tro det. Så fort jag tror att någon tycker om mig, att den vill vara med mig, så förlorar jag den personen och det gör så jävla ont. Jag lägger så gärna hela min själ i relationer och när relationen avbryts känns det som att jag går sönder.

Imorgon börjar en ny Idunvecka, min femte. Alla veckor på Idun har verkligen sprungit iväg och jag kan inte fatta att det här är min femte och att det är tre veckor kvar när den veckan är slut. Vad har hänt liksom? Ingenting. Jag är fortfarande lika stört fixerad vid siffror, jag kan fortfarande inte äta en godispåse, jag kan fan ingenting alls. Ändå, ändå känner jag mig inte sjuk. Jag har aldrig varit sjuk, inte alls. Alla är sjuka utom jag.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du vet att jag blir glad när du lägger ner din själ även om det inte behövs så mycket för att jag ska vilja vara med dig. Det räcker med du för att jag ska vilja det. Jag brukar alltid vara den i relationer som håller ihop den och ser till att man inte glider isär.



Och du kan inte sluta tro något som du inte tror, du måste börja tro, eller nja, INSE, att andra vill vara med dig! Sen att jag inte orkar umgås så mycket nu men det gäller med alla, inte bara dig. Sen att inte alla respekterar det, men jag är glad att du gör det iallafall. Ska bli superkul när du kommer till landet!! :D

2011-06-20 @ 15:19:27
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0