Virr

Stillhet, väntan
Oro i hela kroppen
Glada röster, sorg inuti
Vad borde jag göra?


Kommentarer
Postat av: camilla

Hoppas du hittade något gott på restaurangen istället för ditt säkra kort?



Jag är också hungri typ jämt. Jag kan bli proppmätt efter middagen o sen va hungrig en halvimme efter igen ^^ hoppas att de försvinner när man lir normalviktig som du säger :)



Åå låter som tuffa gymnasieår:/ då förstår jag:/

Haha matte har jag alltid älskat men språk däremot e inget för mig ^^ speciellt inte engelska xD



)igårkväll la jag mig tidigt men kunde inte somna, super irriterande. Jobbet var jättebra idag men lång dag så är helt färdig i huvudet nu:P

Hur mår du idag?



Kramar

2011-06-16 @ 19:20:13
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0