What to say?

Ska jag gå på yoga idag eller inte?

Dagen igår flöt väl på någorlunda. Ridning på dagen. Var roligt och stannade en stund i stallet och pysslade med hästen jag red under dagens lektion. Kom hem och badade innan jag åt lunch. Var ute större delen av eftermiddagen, simmade och på kvällen hade vi gäster.

Idag klev jag upp vid halv tio, åt frukost i min ensamhet och sedan var morgonen över, typ. Vid tolv åkte jag och mamma in till stan, gick till Djurgården och ut till Waldermarsudde för att titta på utställningen med Lars Wallin-kläder. JAG VILL HA EN LARS WALLIN-KLÄNNING! Blev en glass på ditvägen som förmiddagsmellis och lunch på ett café vid Waldermarsudde. Känner hur ångesten kryper i mig på grund av det. Ändå är jag... hungrig och det är inte kul.

Nu är jag mest bara trött och undrar som sagt om jag ska orka åka iväg igen för att gå på yoga. Måste åka alldeles strax i sådana fall. Vill inte åka iväg, samtidigt som jag inte vill vara hemma. Känns verkligen inte roligt att vara hemma när hela familjen är här. De blir så tokiga på att jag är rastlös. Dessutom, kan jag låta bli att träna något idag?! Hm, borde inte, verkligen inte låta bli.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men hörru, om du är hungrig har du ju ätit för lite. Och det vet du ju att du har. Tog du sallad och macka med smör till maten till exempel? En glass, den innehåller med största sannolikhet för lite den med.



Ta en banan innan eftermiddagsmelliset nästa gång det blir så.!



Och du borde inte. Inte borde inte låte bli. Du borde inte. Snälla sluta mata din ätstörning :( <3

2011-06-05 @ 18:00:03
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0