Bestämd

Upp klockan åtta, på med kläderna och sedan iväg. Kom till SCÄ vid nio och hade ett bra samtal med psykologen. Jätteskönt att få prata och att känna att motivationen återkom. Känner mig mer peppad än vad jag har gjort på länge. Målet för den här veckan är att bryta ALLA mina beteenden och bara göra. Jag FÅR INTE bry mig om vad sjukdomen vill. Måste släppa på min kontroll och låta det som känns naturligt styra. Det är dags att jag tar tag i det här och inte går och väntar på att någon ska hjälpa mig.
Åkte till skolan efter samtalet. Ska börja Komvux till hösten. Känns skönt att veta att jag antagligen kommer att bli klar med alla kurser som jag har kvar på ett år. Vill inte dra ut på skolgången onödigt länge liksom. Det räcker med ett år extra. Det tråkigaste är dock att jag inte kommer få ta studenten, men jag får väl leva på andras studenter...
Kom hem och åt en VÄLDIGT sen frukost. Tittade lite på TV, kollade datorn. Typ en timme och en kvart efter frukosten var det dags för lunch. Hittade först ingenting jag ville ha i skåpen. Eller hittade en massa, men kom inte på något bra att göra med det. Lyckades bestämma mig till slut och kände mig helt okej nöjd. Tittade lite mer på TV. Sedan gick jag och pappa ut på en liten promenad i det fina vädret som tittar fram igen.
Nu ska jag gå och köpa en godispåse. Har inte ätit lösgodis på över en vecka så det är dags nu. Jag skiter i att det är måndag, jag vill ha lösgodis! Funderar på att prova någon av GB's nya glassar också. De har kommit tre nya Cornetto och Cornetto brukar göra goooda glassar.
Lila linne - Gina Tricot
Svart kort t-shirt - Monki
Favoritjeansen - Peak Performance

Kommentarer
Postat av: camilla

Lösgodis är bra grejer :D blev de ngt gott i påsen? :)



Okey är den boken bra ?:D



Hur gick de på scä? hur hade vikten ändrats? :) jag ska ta vikt och ha samtal samt lunch imorgon :)



Idag har jag vart på kurs på äs mottagningen och spelat spel med familjen samt ätit haha :D

Nu ska jag slappa resten av kvällen :P



kram

2011-03-14 @ 19:10:38
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0