Dunkdunkdunk

Skulle ha gått på yoga nu på morgonen, men mamma upptäckte att jag nästan har feber. Så nu sitter jag istället och tycker synd om mig själv för att jag missar yogan idag IGEN. Hoppas att jag mår bättre imorgon så att jag kan kila iväg på Eva E's lunchpass. Aja, får bli en promenad istället för yoga innan jag åker till farmor och Fia.
Annars kommer dagen inte att bjuda på så mycket (även om det är tillräckligt att få hälsa på Fia). Blir lunch ute hos farmor, vilket jag fasar för. TÄNK OM hon bjuder på gräddsås. Vet att det kommer bli fläskfilé och min favorit sommarsallad, men vad det blir till det har jag ingen aning om. Oron och ångesten ligger som en klump i magen. Varför måste det vara såhär?! Jag orkar liksom inte stå emot mina tankar och känslor. De finns där hela tiden som en hindrande vägg som jag inte kan förstöra. Hur bra det än känns så springer jag ALLTID in i den där jävla väggen.
Usch, känner verkligen inte för att göra någonting. Mår bara dåligt, dåligt och åter dåligt. Det är inte roligt när man mår dåligt både fysiskt och psykiskt. Man vet liksom inte vad man ska göra av sig själv. Eller jag vet i alla fall inte vad jag ska göra av mig själv. Allting blir liksom tusen gånger jobbigare.
Det dunkar i mitt huvud.
Tänk att bara kunna springa ifrån ångesten, som jag gjorde då. Det kändes ju i alla fall bättre för en liten stund. Fast jag vet ju att det inte är någon hållbar ångesthantering, men jag hittills så har jag inte hittat någon ångesthantering som är hållbar. Någon som har något bra tips?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde att du ville bli frisk nu och då måste man kunna äta gräddsås. har du inte ätit gräddsås tidigare? det låter konstigt. Har inte scä sagt att du måste äta det till varje maträtt?

2011-03-09 @ 16:22:05
Postat av: Angelica

sv: de ringde och sa att det fanns en ledig plats imorron, och de ville ha in mig så fort som möjligt. därför blev det ändrat.

2011-03-09 @ 17:22:09
URL: http://fluffen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0