Far away

Jag vill åka bort. Vara någon annanstans än här och för en stund glömma vardagen. Tänk om man bara kunde släppa alla sina problem bara för att man åkte iväg. Att man liksom lämnade dem hemma och var fri. Varför kan det aldrig vara enkelt?
Dagen bjuder på kundalini och sedan vet jag inte. Morgondagen kommer att bjuda på lunch med finaste Hanna och hockeyslutspelsmatch, AIK-Färjestad. Skönt att helgen inte är helt tom eftersom jag i sådana fall skulle ha oroat ihjäl mig inför Idun. Nu kommer jag inte ha riktigt lika mycket tid att tänka på det.
London 2010.
London 2010, igen.
Tänk att kunna sitta i gröngräset, i 30 graders värme, och äta lunch med Hanna.
Nu vill jag varmt och grönt också!

Kommentarer
Postat av: Erica

Underbara bilder det där! (:

2011-03-29 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0