Flykt

Konstiga känslor.
Flydde från Idun efter bilden. Vet inte varför. Ville bara hem, inte vara på SCÄ. Kände mig så... ensam. Jag finns liksom inte. Betyder inget. Kanske ljuger jag för mig själv, men det är lite så det känns. Jag vill inte vara den som alltid hänger på, jag vill OCKSÅ (inte bara) vara den som andra hänger på. Min önskan är att det ska vara ömsesidigt och att det inte alltid ska vara jag som går efter och vill vara med.
Dagen i övrigt då... Tog ett tåg senare in till stan, därför hann jag slänga in ett inlägg innan jag åkte. Kom till Idun och satte mig och läste. Väntade på att det skulle vara min tur att ha samtal. Det blev så dags lite efter tio. Bestämdes lite om hemmaveckorna, skönt. Kunde inte själv bestämma mig för hur jag skulle göra med jobbet så min behandlare hjälpte mig att fatta det beslutet.
Mellis, prata, lunch. Idag blev det Krukans och jag fick för första gången ångest. Fick en stor tallrik fylld med sås. Åhh, jag önskar att jag inte var rädd för sås. Slutade med att jag åt upp själva maten och gick ut från restaurangen. Gick en sväng innan jag gick tillbaka till Idun för bild. Vi skulle måla ilska och jag målade en... BLOMMA. Hej, jag är ju bara lite konstig. Det skulle ha föreställt en ilskeexplosion men blev en blomma istället. Hmm. Efter bilden drog jag som sagt iväg och nu är jag hemma. Ska gå och göra mellis alldeles strax. Måste hålla på mina sex mål mat om dagen!
Det är en byggsnubbe här som håller på att fixa finare trösklar till de ställen där vi ska ha trösklar. Undra om det kommer att bli bra...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej du heter Rebecka och du är jättesöt, du målade en blomma och vi andra vill ha dig med i gruppen och vara med dig. :) Du är så självkritisk, visst är jag inte mkt bättre själv men du ska veta att det inte är sant det du tror. Jag då på bilden, en guldig fläck med spröt ut i luften vad är det för något? Vi är inte där för att skapa konstverk även om din blev väldigt tuff , hon brukar säga att vi inte FÅR göra snyggt. Okej? Du är snygg söt och GRYM. Du vet att du kan prata med mig :) <3

2011-03-31 @ 16:05:05
URL: http://rebeckacarlen.blogg.se/
Postat av: camilla

Hejsan vännen :) hur e allt med dig?

kram

2011-03-31 @ 16:17:23
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Hur känns de me den nya behandlingen? hoppas verkligen de kommer bli bra för dig :D



Jodå med mig e de bra :) allt går som det ska för tillfället iaf :D



Har du gjort ngt skoj idag?

kram

2011-03-31 @ 16:38:09
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Li

Du är världens finaste. De är alltid svårt att komma ny in i en grupp de blir bättre nästa Idun vecka ska du se! :) Ta hand om dig hjärtat.

2011-03-31 @ 18:12:12
URL: http://rojlar.blogg.se/
Postat av: Tove

FY va söt du är, hahaha, när jag läser detta är det som att läsa om min första idunvecka i september förra året! Vet du vad jag gjorde för något på bilden när det var tema ilska? En sköldpadda i lera. Heja oss!

2011-09-29 @ 15:33:44
URL: http://flavigry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0