Jamen

Dagarna går och jag liksom bara flyter med. Var en vecka sedan jag bloggade och sedan dess har det inte hänt så mycket. Hade en fin kväll med Bisse i fredags. Vi hittade på en egen böngryta som blev väldigt god, pratade tokigt mycket och tittade på Scorpion King 2. Underbart dålig film, fast ettan är bättre! Dock kom vi fram till att filmkvällar borde finnas med i almanackan oftare.
Lördagen tillbringades hos farmor och Fia. Mysigt och avslappnat. Fantastiskt att sitta ute i solen på farmors altan. Ingen kundalini hanns med den här veckan och på lördagskvällen mötte jag upp fina Linnea. Vi gick till Wagamama, som hade en roman till meny. Blev alltså inte mycket prat under tiden vi försökte bestämma oss för vad vi skulle äta, men desto mer efter det.
Jaa, sedan har det inte hänt så mycket mer som det är värt att skriva om. Var sjuk i måndags och missade mitt psykologsamtal. Dumt tycker jag eftersom jag känner att jag har ett stort behov av att prata om mig själv. Istället låg/satt jag i sängen hela dagen och mådde illa. Gick dock över på kvällen och igår var jag åter på språng och hjälpte pappa att städa garaget. Inget jobb på förskolan denna vecka alltså.
Nästa vecka börjar jag Idun och jag är alldeles förskräckligt nervös. Jag är FÖR FRISK. Är helt övertygad om det, men får väl ge första veckan en chans och se hur det känns. Passar det inte får jag väl hoppa av liksom. Inte mer med det. Usch, det går verkligen upp och ner hela tiden och jag vet inte hur det ska bli med någonting. Just nu känns det bra, men ändå finns ju alla tankar där, någonstans i bakhuvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0