Nämen så tråkigt man kan ha

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att träffa Jossan.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Klev upp efter att ha legat vaken en stund, bara det att klockan ringde vi åtta.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid datorn (oj så roligt)

Det sista du sa högt: Var det skönt att duscha?

Det senaste någon sa till dig: Ja det var det!

Vad har du druckit idag: Tre koppar te, några glas bubbelvatten, två glas juice

Vad var det senaste du åt: Pasta med köttfärssås

Vad var det senaste du köpte: En påse lösgodis och DV Mode

Vad är det för färg på din ytterdörr: Svart

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt

Godaste glassmaken: Svårt... Straciatella är aldrig fel, men Cookie Dough är också gott... Och kaktus/citronsorbet

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kärlek är svårt...

Sover du tungt: På natten, ja. På morgonen, nej.

Drömmer du mardrömmar: Ibland. Hatar mardrömmar.

Trivs du med ditt jobb: Så länge de små liven är snälla och inte stökar till alltför mycket...

Favoritklädsel: Det jag trivs i... För tillfället byxdressar eller mina älskade boyfriendjeans från Peak.

Favoritlåt just nu: Ba Ba Ba - Miss Li (i alla fall precis just nu för jag lyssnar på den). 

Vad ser du om du tittar till höger: Ut genom mitt fönster, alltså Botswana (haha).

Vad gör dig glad just nu: En sak som jag inte ens vill nämna (skäms).

Vad ska du göra härnäst: Ehh... Kolla datorn en stund till, sedan väntar godispåsen...

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör jus t nu: Ångesthumöret

Favoritgodis: Massor! Center, Marsinpanpraliner, Cocosstång, Risbräck, Punschpraliner, Vaniljfudge, 70% choklad, mjölkchoklad... Sa jag att jag gillar choklad?!

Kläder just nu: Pyjamas!

Sommarplaner: USA, och någon kanske vill åka till Barcelona med mig?!

Hur många kuddar sover du med: EN.

Spelar du något instrument: Har spelat piano.

Morgon eller nattmänniska: Avskyr båda.

Vad är viktigast för dig: Om jag det bara visste så skulle allting vara så mycket enklare.

Är du kittlig: Njaa...

Snarkar du: Ibland typ, om jag sover med någon jag inte känner. Säger bara förträffen till SBG (konfalägret)...

Stjärntecken: Tvilling, men det är väl ändrat?

Äckligaste insekten: Maskar och larver, speciellt sådana som lever i människor. Burr.

Stökigt eller välstädat: Välstädat. Var sak har sin plats! 

Längtar du mest efter just nu: Att få sova och slippa livet för en stund.


Kommentarer
Postat av: camilla

Haha låter som en toppen påse :D brukar också alltid ta mest choklad o lakrits fast nu får jag inte äta lakrits :/ haha!



Ja nu gäller det att ge allt denna veckan :D bara att försöka ignorera ångesten så gott det går :)



Jadå :D kursen är typ en introduktionskurs, asså man lär sig mer om sjukdomen så de är på 5ggr. Första gången gick de igenom de olika äs som fanns samt symtom, vad som kan hända osv. igår var dietisten där och prata kost, nästa vecka skapsykologen komma.. så de e ganska intressant :)



Haha mina kvällar går också alltid ut på att slappa xD längtar till man kan börja göra andra saker:P



Vad händer idag?

kram

2011-03-15 @ 08:25:09
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Lakrits är tydligen kalium utdrivande och jag hade brist på kalium sist gång enligt proverna så jag ska prova att inte äta de ett tag nu (gå sådär haha)



De känns som en jättebra kurs :) man får lite mer information om just sjukdomen och sen är de skönt att träffa andra i samma sits liksom :)



Åå vad e de för hund?:)

Nu e jag nyfiken hur smakade glassen? :)



Idag har jag vägt mig, haft samtal, ätit lunch på sjukhuset, vart och hjälpt till med läxhjälp och sen vart o kikat på träningarna :)



Ha en bra kväll :D

kram

2011-03-15 @ 19:43:43
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0