Om Idun (det JAG vet)

Fråga: Vad är Idun?
Svar: Idun är en intervalldagvård på SCÄ som innebär att man är där en vecka, hemma två och så vidare i mellan 18 och 24 veckor. Under veckan man är där, alltså man är endast där dagtid, har man individuella samtal varje dag, man går ut och äter lunch tillsammans med de andra som är där, har lite olika aktiviteter och typ så. För att man ska få börja Idun ska man vara motiverad att lämna sin ätstörning.
Hoppas att det duger som svar... Undrar någon något mer är det bara att fråga.

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: jag har inte fått nåt bakförbud från capio, men att baka får dagarna att gå och jag tycker det är grymt kul. jag tycker inte att det skadar nu iaf. det var värre förut, typ sommaren 2009, precis innan jag vart inlagd.

2011-03-08 @ 22:48:04
URL: http://fluffen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0