Skylla mig själv

Keep on walking.
Sitter på mitt rum, i sängen, och lyssnar på Snatam Kaur, drömmer mig bort. Chattar med fina Josefine också. Funderar på veckan, vad ska göras? Lämna in skor på omklackning, samtal på SCÄ alltför många gånger, träffa vänner (Bisse vet jag om hittills, men någon annan som är intresserad?!). Vet faktiskt inte vad jag ska göra mer och det känns lite jobbigt eftersom jag ska vara hemma hela veckan. Ska jag vara helt sysslolös? Usch, önskar att jag inte sagt att jag inte ska jobba.
Juste, ska ju lämna in mitt projektarbete imorgon också. Känns läskigt att lämna ifrån mig det, få det bedömt. Är ju inte alls nöjd och det känns ju inte sådär jätteroligt. Fast jag har väl bara mig själv att skylla att jag inte orkade lägga ner mer tid på arbetet. Gick ut ganska hårt, men tappade snabbt fotfästet. I och för sig har det också sina orsaker, men jag får skylla mig själv för dem också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0