Väntans dag.

God förmiddag! Frukost äten, kläder på och tänderna borstade. Mamma och pappa har åkt iväg till farmor och Fia (visst, jag är avundsjuk) och Gustaf är som vanligt och tränar. Själv sitter jag och väntar på att klockan ska bli tjugo i tolv så att jag kan börja gå mot tåget. Ska träffa Jossan inne i stan och äta sushi med henne. Spänningen är olidlig eftersom Jossan aldrig har ätit sushi förut. Hoppas att hon tycker om det! Jag är ju en riktig sushifantast och är överlycklig över att man kan börja äta sushi igen nu när våren börjar komma.
Annars har jag väl inga övriga planer för dagen. Ska bli kul att träffa Jossan eftersom det var ett tag sedan (om man inte räknar med alla SMS vi skickar till varandra hela tiden). Blir väl en promenad också och allra mest väntan på morgondagen. Ska till psykologen, vilket jag faktiskt längtar efter. Vill prata om hur det känns hemma nu och lite så. Sedan så är det ju vikt också, veckans... skräck typ. Vill bara ha det överstökar. Dessutom hatar jag att inte veta och jag tycker inte att jag vet typ några timmar efter vikten så en vecka senare känner jag att kontrollen är obefintlig, suck.
Långärmad svart tröja med uppslitsade ärmar - Monki
Snickarbyxor - Gina Tricot (inköpta i fredags)

Söta strumpor från Twilfit köpta i torsdags. Var sju par med olika söta ord.
Har man sju bästa kompisar kan man ju alltid ge ett par till var och en, haha.

Kommentarer
Postat av: camilla

Mums med sushi, gillar den med räkan på bäst :D

Hur har det gått idag?



Center e väldigt gott, själv e jag helt fast i lysmelk och romerska bågar haha och keso xD

Godis varje kväll är bra :D



kramar

2011-03-13 @ 17:57:11
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: camilla

Haha okey :P jag gillar alla typ men räkan e bäst :D i england åt jag någon med grillad räka i (sånna där svarta rullar) och den var tokgod :D



Vad mysigt de låter :D

Jag har haft en superdag, stressig men rolig :D

Hur spenderar du din kväll?



kram

2011-03-13 @ 20:01:44
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0