Weird

"Om du bara kunde ge dig någon gång"
Sitter i sängen och tittar på en kass film. Är imponerad över att jag fortfarande är vaken trots en malande trötthet. Måste tvinga mig själv att vara uppe. Känner mig så konstig eftersom jag alltid går och lägger mig så himla tidigt. Föredrar ju att verkligen kunna sova på morgonen, men det kan jag inte när jag går och lägger mig så tidigt som jag gör.
Imorgon blir det ännu en dag på Idun. Taggad?! Njaa... Längtar på något sätt efter att sitta i soffrummet och prata med de andra. Det är faktiskt ganska mysigt. Sedan att jag inte stortrivs med tanken på att jag ska vistas på SCÄ tre dagar till den här veckan kan jag ju strunta i. Hoppas i alla fall på Idun. Att de ska kunna hjälpa mig att verkligen följa matschemat och få ett normalt liv. Ett liv som jag kan leva utan att behöva kämpa för varje steg jag tar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0