Ändrad plan



Fredag... Skulle ha gått på lunchpass på Yogayama, men eftersom jag redan gått på två yogapass den här veckan så blev den planen ändrad. Istället tänkte jag, när solen lyser på den, att jag skulle sätta mig i soffan utanför sovrumskorridoren och mysa. Kvart i två ska jag träffa Bisse och äta lunch. Blir att vi går till Fåtöljen för jag orkar inte tänka ut något annat ställe. Där vet jag att de har okej mat i alla fall.

Känner mig ganska så otaggad på dagen. Vet inte vad jag ska göra av mig själv. Känns bara som att tiden kommer att släpa sig fram. Skulle vilja göra något, något roligt. Inte bara sitta och stirra fram till klockan kvart över ett då jag måste gå hemifrån. Som jag skrev igår så är min största utmaning just nu att inte röra på mig så himla mycket. Min behandlare sa inga promenader och "träning" max tre gånger i veckan. Alltså, yoga max tre gånger i veckan och om jag rider färre än så. I vanliga fall brukar jag ju fördriva tiden med att gå en lång promenad när jag inte har något att göra, men nu så ska jag inte det.

Fan vad kasst det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0