Buss

Solen skiner och jag väntar på bussen som ska ta mig från Brommaplan. Rebecka ska hoppa på när bussen stannar på hennes station. Som ni kanske förstår så ska vi ut till stallet. Jag har verkligen blivit hästbiten. Känns som att en av mina barndomsdrömmar har slagit in. Jag får pyssla i stallet och rida. Tänk vad jag har missat!

Kvällen igår var tråkig. Kände mig trött och seg. Försökte läsa, men somnade bara hela tiden. Lite misslyckat kanske. Kul lördagskväll liksom, halvsova... Aja, ikväll kommer det att vara okej att jag går och lägger mig i tid för imorgon är det Idun och ingen jättelång sovmorgon.

Nu har bussen kommit och jag har tråkigt... Är väldigt långt hemifrån mig till stallet. Fast det är det värt. Speciellt för att få träffa rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0