Fame

Morgon igen då och jag kunde verkligen inte sova imorse. Vaknade vid tjugo i sju, somnade om, vaknade igen halv åtta och klev upp fem i. Har nu ätit frukost och dragit på mig yogakläder. Ska på mitt favoritpass, lunchvinyasa med Jonas.R. Hoppas att det känns bättre än vad det gjorde förra veckan.

Annars hoppas jag väl mest på att det ska bli fint väder till i eftermiddag (det står på SMHI's hemsida att det ska det) för då ska Rebecka komma hit och så ska vi sola och bada. Känns ju lite trist om vi måste ändra den planen eftersom vi planerat det i typ en vecka nu...

Tittade på remaken av Fame igår. Alltså, dansfilm är himla grymt. Blir så sugen på att börja dansa igen. Tyvärr är ju jag inte lika bra som de på filmerna, men det är ju roligt i alla fall. Balett skulle vara grymt kul att börja med igen, eller något wild and crazy som typ afrikansk dans.

Har undvikit spegeln idag! Tänker inte, inte, inte titta i spegeln den här veckan förutom för att kolla om mina kläder ser okej ut. Står inte ut med att se det jag ser i spegeln. Det sänker mig ju bara ÄNNU mer. Nej, istället ska jag försöka skita i hur jag ser ut. Det är inte okej att vara så fixerad vid spegeln som jag är.

Countless hours of learning more
Countless hours of knowing less
Can't look behind you
You have to look ahead.

So many doubts running through your mind
All the excuses
Don't have the time
All the rejection you have to leave behind

Leave it all behind

Hold your dreams
Don't ever let it go
Be yourself
And let the world take notice

You'll find strength
When people bring you down
They will see
If you will only, only believe

Someway, Somehow
Don't give up now
Don't be afraid to succeed

Someway, somehow
The time is right now
Don't be afraid to succeed

Hold your dreams
Don't ever let it go
Be yourself
And let the world take notice

You'll find strength
When people bring you down
They will see
If you will only, only believe


Hold Your Dream - Fame (remake)

Tycker att det var en fin text. Slutlåten på Fame som jag såg igår liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0