Farmor

Gårdagens eftermiddag spenderades mysigt tillsammans med Rebecka. Vi åt lunch, jag visade huset och sedan satt vi ute och pratade. En skön eftermiddag, verkligen. Tyvärr blåste det lite väl mycket och lite väl kallt för att det skulle vara skönt att ha bikini, men vi satt i alla fall i solen.

Klev upp halv åtta imorse, åt frukost och gjorde mig i ordning innan jag åkte in till Östermalmstorg och Yogayama för lite vinyasa. Riktigt skönt pass, svetten rann, men idag kunde jag. Visst jag kan, till min stora förtret, fortfarande inte stå på huvudet utan hjälp, men det mesta gick bra.

Duschade efter passet och åkte sedan mot farmor. Pratade med Rebecka på bussen ut mot Värmdö. Jag och farmor köpte mat på Systrarna Delselius och sedan har jag varit hos farmor ända tills för en timme sedan. Vi pratade, försökte få Fia att gå igenom en agilitytunnel (vilket misslyckades totalt) och fick Fia att hoppa genom en ring. Pappa kom ut till farmor också och var med oss en stund innan han och jag åkte hemåt.

Är fruktansvärt trött just nu, tror dock att det beror på att jag absolut inte har följt schemat idag. Har ätit frukost och lunch, men inget mellanmål. Blir alltså till att äta alla tre ikväll, vilket kanske inte är så bra men jag vet inte hur jag ska lösa det annars. Måste verkligen skärpa mig och följa måltidsordningen. Min behandlare kommer att bli sur på mig för att jag prioriterar andra saker före att hålla på schemat.

Har fortfarande inte ställt mig och granskat mig själv i spegeln! Försöker verkligen att låta bli för jag blir så jävla arg och ledsen över det jag ser. Bara för att andra säger att jag inte behöver bli ledsen så blir jag det i alla fall för det är inte det jag vill se som jag ser i spegeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0